Ford Scorpio rajongói oldal - Főoldal
Alkatrész Chat Extrák Fórum Galéria
Letöltések Linkek Találkozók Technika Videók

Frissítve:
2012.05.17.

Részletek »

Aktuális találkozó:

2012.06.09.

VII. Ford Majális


Fórum topik

Részletek »


Kedvezményezőink



StadiGabi

Autóriasztók A-Z -ig!

10% Kedvezmény!

Részletek »

Partnereink

HostingCreator - a tárhelykészítő


Böngésző ajánló

Get Google Chrome




HyperFace
Feltöltve: 2005.07.05.

Motor: 2.9i 24v Cosworth V6
Felszereltség: Nincs megadva
Évjárat: 1992

"Bőrön kívül full extrás. Az autót 2004. december 23-án vettem. Karácsonyi meglepetés volt, de akkor még nem tudtam, hogy ő is fog nekem meglepetéseket okozni. 1000 km után behalt az automata váltó, ki lett dobva belőle és kapott egy manuálist helyette. Elhoztam a váltóstól és 2 napra rá bedarálta a vezérműlánc a láncvezetőt. Magyarországon nem volt hozzá. Angliából kellett rendelni. Végül is 3 hónapot állt a szerelőnél mire elkészült. Azóta különösebb gond nem volt vele. Most épp a kuplung kinyomó csapágy haldoklik, ezért nem is nagyon használom, hogy a szerelőig kibírja. Került már bele zene + sportdob. Tervbe van még véve egy komplett fényezés + spoiler. Ezen kívül Chip-tuning, komplett puff rendszer + bőr."



Ki miért Scorpiózik?
"Nekem a legelső Scorpio-s élményem 1989-ben történt. Akkor még csak 6 éves voltam. Az unokatesómék - 21 évvel idősebb nálam - esküvőjén voltunk Székesfehérváron és ott egy fehér 5 ajtós Scorpi volt a menyasszonyi kocsi. Már akkor nagyon megtetszett. 9 év szünet, nem is nagyon foglalkoztam a Scorpiokkal. 1998-ban fater vett egy 2.0 GL-t. Nagyon bejött és titkon reménykedtem benne, hogy egyszer majd megöröklöm. Már akkor tervezgettem hogy milyenre fogom majd megcsinálni, amikor még családi autó volt. 2002 nyarán fater megvette a béka Cossie-t. A régi ment melós autónak. Annyira szerettem, hogy akkor is szívesen takarítottam amikor tiszta retek + por volt belül. Jól esett tisztán látni. 2002-ben elég keményen összetörték. VW Transporter piros lámpán átjött és vagy 70-nel elkapta a bal elejét. Fater vett egy Wagon R-t melóba. 3/4 éves parkolás után kezembe kaphattam az autót. Bal oldali A oszlop csere, a lengéscsillapító eltört. Elég keményet kapott a kocsi. A kasztniját szarul csinálták meg, a hátsó sárvédő ívek is cserélve lettek, és 4 hónap után elkezdett rohadni. Tudom hogy típushiba, de ennyire? Sok tervem volt vele mire 2002 szeptemberében megint össze lett törve a bal eleje. Most egy Stillo volt a hibás. Kikanyarodott volna elém, de jöttem én is elsőbbségem meg nekem volt, úgyhogy levittem az elejét. Ekkor kezdtem el gondolkodni hogy mit tegyek? 18 éves volt a gép, kétszer volt törve a bal eleje, csináltassam meg? Vagy vegyek egy másikat? Végül is a vásárlás mellettem döntöttem. Csakis Scorpio jöhetett szóba két kivétellel. Audi 200 Quattro 20V és Cápa 6-os BMW. Audit azt találtam is, de a srác összetörte. BMW nem volt. Maradt a Scorpio. Vettem hát egy facelift Cossie-t. A régi ki volt vonva a forgalomból. Meg szerettem volna tartani, de a Cossie-ban behalt az automata és kellett a lóvé MT-75-re. A régit jobban szerettem, nem volt vele ennyi alkatrész probléma. De az újat is kezdem nagyon megszeretni. Elkezdtem csinosítgatni, csinálgatni. Előbb műszakilag szeretném teljesen megbízhatóvá tenni, aztán jöhetnek az extrák."


Vissza a Galériába

Impresszum
Újdonságok
Design: Poetry